Info Marketplace
- Modalități de livrare
- Dreptul la retragere
- Formular de retragere
- Pick-Up & Return
- Garanția produselor
- Verificare garantie online
Modalitati de livrare
Procesarea comenzilor respectă următorul orar:
• pentru comenzile recepționate în zilele lucrătoare până la ora 15:30, marfa va fi înmânată curierului în aceeași zi.
• pentru comenzile sosite după această oră, marfa se înmânează curerului în următoarea zi lucrătoare.
Orarul de lucru al depozitului este în fiecare zi lucrătoare de la 9:00 la 16:30.
Livrarea comenzilor se face prin intermediul serviciilor de curierat ale URGENT CARGUS și este efectuată în 24 sau 48 de ore în funcție de zona de acoperire a curierului. Zona de acoperire se poate verifica contactând Departamentul Relații cu Clienții (Contact Center Cargus) la 021 9330 pentru București, 021 9282 pentru Provincie sau contact@cargus.ro
Termen particular
În cazul în care plata comenzii se efectuează prin ordin de plată, timpii arătați mai sus curg de la momentul creditării contului nostru cu contravaloarea comenzii.
Costuri de expediție
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile ce depășesc suma de 150 lei.
Pentru comenzile cu valoarea totală mai mică de 150 RON (TVA inclus) și care sunt livrare prin curier, se va aplica un cost de transport în valoare de 12 RON (TVA inclus).
Toate produsele sunt noi și livrate în ambalajul original al producătorului. Constatările referitoare la integritatea coletelor se vor face în prezența agentului curier. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Dreptul la retragere
In cazul cumparaturilor online, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
În cazul de mai sus, daca doriți să renunțati la produsele cumpărate in maximum 14 zile de la primirea acestora, în vederea eficientizării acestui proces, vă rugăm să urmați aceste instrucțiuni:
-
Citiți cu atenție prevederile privitoare la dreptul dvs. de retragere. Observați excepțiie aplicabile acestui drept, de exemplu, nu puteți returna consumabile sau alte bunuri asemănătoare.
-
Completați formularul de notificare pe care il găsiți la adresa de internet www.njoy.ro/ro/info#formular-de-retragere și vă rugăm să ni-l transmiteți electronic pe site. Dupa completarea notificării, rețineti codul de retur pe care îl generează automat sistemul, ce va fi inclus într-un mesaj email de confirmare de primire a notificării pe care îl veți primi fără întârziere, de îndată ce notificarea va fi procesata de către noi.
-
Cititi si urmati instructiunile incluse in mesajul de confirmare amintit in ceea ce priveste ambalarea si etichetarea produsului pe care doriti sa-l returnati.
-
Trimiteti-ne, suportand dvs. costul transportului, produsul in starea in care l-ati primit, complet cu toate accesoriile si documentatia aferenta, in ambalajul original, insotit de copie dupa factura de cumparare si indicand pe ambalaj codul de retur primit la pasul 1. Adresa de destinatie a produselor este: SC DAI-TECH SRL, str. Popa Sapca nr.28, Timisoara, jud. Timis, cod postal:300057
-
In cazul in care produsul returnat ajunge la noi in starea descrisa la pct. 4, va vom rambursa pretul platit in max. 14 de zile de la data notificării folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială sau in contul indicat de dvs. in notificarea de la pasul 2 sau prin mandat postal. Plata va fi amânată până la data la care vom primi produsele din partea dvs. ori ne veti transmite dovada trimiterii către noi a produselor ce fac obiectul returului (se ia în considerare data cea mai apropiată).
-
Din prețul rambursat va vom retine doar eventualele costuri aferente diminuării valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Pentru asistență sau informații suplimentare apelați numărul nostru de HOTLINE 0744576569 (074 HLPNJOY).
Atenție!
Posibilitatea de retur a produselor in 14 zile este aplicabilă doar persoanelor care au calitatea de consumator, conform legii : persoane fizice sau asociatii de persoane fizice care nu actioneaza in scop lucrativ.
Dreptul de retragere - prevederi legale
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail la :
SC DAI-TECH SRL
Str. Popa Sapca nr.28, Timisoara, jud. Timis, cod postal:300057, fax: 0256295917, email: retur@njoy.ro
În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru www.njoy.ro formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
Către
SC DAI-TECH SRL, str. Popa Sapca nr.28, Timisoara, jud. Timis, cod postal:300057, fax: 0256295917, email: retur@njoy.ro
Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse |
............................................................ |
primite la data |
....../......./........./ |
Numele consumatorului (consumatorilor): |
............................................................ |
Adresa consumatorului (consumatorilor): |
............................................................ |
Semnătura consumatorului (consumatorilor) |
............................................................ |
Data |
....../......./........./ |
Exceptari ale aplicarii dreptului de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
• contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
• furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
• furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
• furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
• furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
• contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
• furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
• furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
• furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Formular de retragere
DIN CONTRACTUL ONLINE DE VANZARE PRODUSE
Va rugam sa completati toate campurile cu datele corecte, altfel formularul online nu poate fi acceptat.
Înainte de completarea formularului, asigura-te că produsul sau produsele pe care doresti să le returnezi se incadrează in condițiile de retur, conform regulamentului.
Pick-up & Return
Unele din produsele noastre beneficiaza de garantie de tip pick-up & return. Asigurati-va ca produsul dumneavoastra este inclus in aceasta categorie prin verificarea existentei in pachet a unui certificat de garantie special – warranty card. In caz contrar adresati-va vanzatorului de la care ati achizitionat produsul.
Procedura de urmat în cazul apariţiei unui defect supus garanţiei de tip pick-up & return:
1. Apelați linia telefonică de asistență tehnică la numărul 0746 656 976 (0746 NJOYRO) program: Luni până Vineri între 9:30 si 18:00.
2. Operatorul vă va explicita modul de ambalare al produsului și al accesoriilor, actele necesare, adresa de expediere, curierul pe care să îl contactați pentru a ridica produsul și perioada estimativă de service. Adiacent operatorul vă va supune unui scurt interviu telefonic pentru a încerca diagnosticarea problemei de la distanță.
3. Ambalați unitatea și accesoriile cerute de service în ambalajul original (dacă este posibil) împreună cu o copie a tuturor documentelor specificate de operator (incluzând dar nelimitându-se la certificatul de garanție cu datele completate, factura produsului și certificatul de garanție special -warranty card- acolo unde acesta există.
4. Contactați compania de curierat indicată pentru a ridica produsul de la adresa dumneavoastră. Costurile de transport tur/retur sunt suportate de noi.
5. Odată ajuns în service reperul va fi evaluat. În situația în care este posibil produsul va fi reparat și trimis înapoi la adresa de expediere. Dacă produsul nu mai poate fi reparat se va emite o Negație de Service iar produsul va rămâne în service urmând a fi trimis la nJoy.
6. În baza Negației de Service vă prezentați cu toate documentele originale la unitatea de unde ați achiziționat produsul pentru a primi întreaga sumă de bani înapoi.
ATENȚIE! În situația în care produsul este trimis în service fără un motiv întemeiat (incluzând și defecțiuni produse de utilizator), iar acesta se dovedește a fi perfect funcțional în urma analizelor specialiștilor, neidentificându-se defectul reclamat, clientul datorează centrului de service o taxă cu titlul de cheltuieli de manipulare și transport. Această sumă se va plăti unității de service anticipat returnării produsului.
Garantia produselor
Produsele achiziționate beneficiază de garanție conform prevederilor legale și în condițiile precizate în certificatul de garanție emis electronic sau, la cerere, pe hârtie.
DAI-TECH SRL garantează cumpărătorului, în plus faţă de dispoziţiile legale privitoare la răspunderea pentru neconformitatea produselor pe perioadele legale, ca în cazul defectării, în condiţii normale de funcţionare pe perioada de garanţie mai sus precizată, produsul va fi reparat sau, după caz, schimbat, gratuit, în condiţiile aici stipulate. Conform legii, beneficiarul poate solicita reducerea corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului doar în următoarele cazuri:
a) daca nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) daca vânzătorul nu a luat masura reparatorie într-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vânzătorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator.
În situația în care produsul se defectează în timpul perioadei de garanție, deși este utilizat în mod corespunzător, DAI-TECH SRL, la discreția sa, va repara sau va înlocui produsul, ori clientul va putea să-și recupereze prețul plătit pentru acesta. Păstrați factura originală de achiziție și certificatul de garanție pentru posibile solicitări din partea unității de service. Garanția nu acoperă defecțiuni cauzate de instalarea, funcționarea, curățarea sau întreținerea necorespunzătoare, nerespectarea condițiilor de transport, depozitarea necorespunzătoare, lovirea, șocuri electrice/mecanice/termice, infiltrațiile de lichide, expunerea la foc, ventilație necorespunzătoare, utilizarea de accesorii defecte, fluctuații de tensiune. Nu sunt acoperite nici situațiile de accident, deteriorare, utilizare defectuoasă, abuz, modificări neautorizate aduse produsului, uzură normală sau orice alt eveniment, acțiune sau culpă în afara controlului DAI-TECH SRL.
Garanţia conform prezentului certificat se asigură cu respectarea procedurii descrise mai jos prin unităţile de service menţionate în acest certificat, prin repararea sau înlocuirea gratuită a produsului sau numai a subansamblului care prezintă o lipsă de conformitate, în termen de 15 zile lucrătoare de la sesizarea în scris a lipsei de conformitate care trebuie făcută în maximum 60 zile de la constatarea acesteia. Termenul de reparaţie ori înlocuire nu va curge dacă nu s-a predat unităţii de service produsul reclamat complet cu toate accesoriile sale. Nu se acordă garanţie produselor care prezintă urme de intervenţii neautorizate de către noi, ori au sigiliul rupt sau deteriorat. Nu se acordă garanţie acelor produse care s-au defectat datorită exploatării neconforme cu instrucţiunile de utilizare, respectiv, cele care sunt arse, ciobite, sparte chiar si parţial ori au fost expuse şocurilor, vibraţiilor, umezelii, pătrunderii de lichid, praf sau alte substanţe de orice fel în interior sau expunerii prelungite la căldură sau radiaţie solară. De asemenea, nu acordăm garanţie produselor defectate în urma alimentării cu curent electric în codiţii de supratensiune, frecvenţă diferită de cea prescrisă de producător, alimentare în impulsuri, etc. Nu sunt considerate produse cu defect acelea la care neconformitatea sesizată se încadrează în limitele abaterilor permise de standardele tehnice. Verificați încadrarea în aceste abateri înscrise în certificatul de garanție special -warranty card - ce însoțește produsul (caz aplicabil doar la unele produse). Garanţia nu se referă la eventualele pierderi de date suferite în urma defectării sistemelor sau a subansamblelor afectate garanţiei.
Verificarea online a garantiei nJoy
Unde gasesc numarul serial?
![]() |
> Pe spatele produsului > Pe o eticheta in interiorul compartimentului bateriei sau dedesubt > Pe ambalajul produsului > In interiorului certificatului de garantie |